Bystrzaki z 5c

21 marca 2019

Kolejne tygodnie mijają, a my, Bystrzaki z VC, w dalszym ciągu, z przyjemnością i zaangażowaniem, spotykamy się na zajęciach projektowych. Do tej pory, oprócz poszerzania wiedzy na temat innych zakątków świata, zrobiliśmy własnoręcznie ciekawe prace, min. piszczałki ze słomy i kule antystresowe oraz sprawdzamy, czy prawo Archimedesa działa w praktyce.

36 total views, no views today

Akademia Bystrzaka w IVc

18 marca 2019

Zajęcia z programu Akademia Bystrzaka – „Moja szkoła, mój sukces” w klasie IV c bywają emocjonujące. Oprócz rozwijania umiejętności czytania, zapamiętywania, skupienia i poznawania słynnych wynalazców i ich dokonań, dzieci uczestniczą w licznych eksperymentach i zabawach naukowych. Bywa wesoło, ale czymże byłaby nauka bez zabawy?

73 total views, no views today

„Bystrzak” to świetny pomysł na sobotnie przedpołudnie

15 stycznia 2019

Sobotnie przedpołudnia w klasie 5c mijają w bardzo przyjemnej atmosferze. Podczas projektu Akademii Bystrzaka „Szkoła bez barier” uczymy się poprzez zabawę, poznajemy obce państwa, miasta oraz ich zwyczaje, kulturę, język i tradycje. Zdobywamy nowe umiejętności, próbujemy żonglować by poprawić pracę naszego mózgu, a przy tym dużo się śmiejemy – bo przecież śmiech to zdrowie 🙂. Obowiązkowym elementem każdych zajęć jest doświadczenie z dziedziny chemii i fizyki. Do tej pory najwięcej radości sprawiła sztuczna krew. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

315 total views, no views today

„Edukacja bez barier” – „Moja szkoła, mój sukces” – Akademia Bystrzaka

3 grudnia 2018

W październiku ruszyła w naszej szkole II edycja Akademii Bystrzak. W ramach akademii realizowane są dwa projekty edukacyjne. Dla klas I- V – „ Moja szkoła, mój sukces” i dla klas VI-VIII – „Szkoła bez barier”. Celem projektów jest podniesienie kompetencji kluczowych u uczniów szkoły poprzez nauczanie metoda eksperymentów, doposażenie pracowni przyrodniczo- matematycznych, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjno- komunikacyjnych, wsparcie w indywidualnej pracy z uczniem i podnoszenie kompetencji nauczycieli.
Gorąco zapraszamy wszystkich uczniów do udziału w projektach, to doskonała okazja do świetnej zabawy, efektywnego spędzenia wolnego czasu i jednocześnie podniesienia swojej wiedzy oraz umiejętności.
Pozdrawiamy wszystkich „Bystrzaków” i życzymy wielu sukcesów.

129 total views, no views today

Akademia Bystrzaka klasa 6b – 4 luty 2017

9 lutego 2017

Zajęcia z programu AKADEMIA BYSTRZAKA dalej bawią i uczą młodzież naszej szkoły. Uczniowie klasy VI b spędzili w sobotę 4 lutego kolejne czterogodzinne spotkanie na dobrej zabawie. Królestwo grzmiącego smoka oraz walki kogutów i trzcina cukrowa to wiodące tematy naszych zajęć. Zaciekawiliśmy? To zapraszamy na obejrzenie zdjęć!!!

288 total views, no views today

Akademia Bystrzaka klasa 6b

9 lutego 2017

W soboty 14 i 28 stycznia kolejny raz klasa VI b spotkała się na zajęciach z programu AKADEMIA BYSTRZAK. Tym razem poznaliśmy cztery kraje Azji: Gruzję, Mongolię, Bimę i Wietnam. Poznaliśmy ich położenie, z kim graniczą, czy mają dostęp do morza, ich stolice oraz ciekawostki dotyczące tych państw. Wykonywaliśmy mapy myśli, „przędliśmy wełnę” z gazet, oraz bawiliśmy się w zabawę „zbieractwo”, czyli szukanie ukrytych „koralików” i w odgadywanie „gdzie jestem?”. Jednak najlepiej uczniowie bawili się przy pokazie mody. Oczywiście nie obyło się bez najważniejszego, wyczekiwanego punktu zajęć – doświadczeń z dziedziny chemii i fizyki. Bawiliśmy się doskonale, oto kilka zdjęć z naszego spotkania.

295 total views, no views today

Akademia Bystrzaka. Klasy 4b, 4c i 5b

25 stycznia 2017

Kolejna porcja zdjęć z realizacji projektu „Akademia Bystrzaka”. Tym razem zajęcia w klasach 4b, które prowadzi Pan Mirosław Adamek, 4c Pana Tomasza Śniadeckiego i zajęcia Pana Stefana Kosteckiego w klasie 5b. Komentarza nie potrzeba, wystarczy uśmiech dzieci:-)

312 total views, no views today

Akademia Bystrzaka w klasach III

13 stycznia 2017

Zajęcia w ramach projektu unijnego „Bawię się i zapamiętuję” w klasie III B. Temat spotkania – zwierzęta w Peru – tukan. Na zajęciach dzieci tworzyły mapę myśli, a następnie pracowały w grupach tworząc wizerunek tukana.

 

273 total views, no views today